onsdag 3. juni 2015

BURSDAGSKORT feminint

Noen ganger må man pröve ut nye saker.
Fant en gratis mal på ett korsett eg hadde tenkt å bruke på en pringles box,
men da eg skreiv den ut ble den mindre enn planlagt.
Det begynte å gro fram en ide som måtte testes.

Brukte malen på ett mönsterark fra Pink paislee, Bella Rouge kolleksjonen.
Eyelets i hullene og svart silkeband som eg tredde i hullene.
Tok utgangspunkt i mönsterarket som eg brukte på korsettet for å finne farger i Bazzill kartong som passet til.
Svart satinbånd som er fra en overdel.
Du vet de der dumme båndene bak i nakken.
Klipper de alltid av og legger de i scrappingutstyret.....
Blomster fra Prima mixet sammen med noen gamle som eg ikke husker navnet på.
En brads som en gul rose og en med bling fra en pakke fra Panduro.
En bit blonder.
Rub-ons/gnikkiser som eg kjöpte da eg var i Norge av merket Staz.
Måtte jo ha noe med "norsk tekst" :)
Så har eg fått tak i en Dymo av sånn passe kvalitet,
men funker til mitt bruk.
Valgte og klippe bokstavene fra hverandre för eg limte de på en bit kartong for så å lime de på.
Bruker en "cats eye" chalk i fargen Chestnut Roan for å lage litt skygger på papir og blomster.


Gjorde bare en helt enkel innside.

Baksiden er i "Randi-stil".
Blomsten er fra Prima <3


Vil du pröve deg på korsettet så er malen her:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar