lørdag 20. juni 2015

DÅPSKORT rosa/grått/hvitt Mollie

Har laget flere dåpskort på bestilling i det siste.
Begynner med kort til Mollie.


Har brukt:
Bazzill kartong i grått og hvitt.
Mönsterark (dobbelsidig) i grått med hvite hjerter og striper på andre siden. Fra Reprint, summer in sweden kolleksjonen.
Mönsterark (dobbelsidig) i rosa med blomster på ene siden og striper på den andre. Fra FAB med navn: white floral.
Charms krone og engel som eg har bestillt fra Kristinas scrapbooking.
Hvite papirblomster fra Panduro.
En liten bit hvit blonder/spets.
Sölvfarget tråd som eg har metervis av.
Dråper som eg sikkert hatt liggende i 7-8 år.
Rundt kantene har eg brukt catz eye hazzelnut.
Bildet er ett free print fra nettet som eg har skrevet ut på fotopapir.

På baksiden har eg brukt rester.

Inni har eg brukt samme kartong og mönsterark.
Ballongene er en dies fra quick kutz som er brukt på ett håndgjort papir eg hadde i restekurven.
Båndet til ballongene er tegnet med min nye penn med 003 spiss.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar