onsdag 24. juni 2015

DÅPSKORT til Saga i vintage stil

Etter en sykdomsperiode har eg fått gjort ferdig dette dåpskortet eg hadde fått bestilling på.
Godt å kjenne att man er på vei å bli bedre,
og att scrappelysten er tilbake :)

Til dette vintage kortet har eg brukt mönsterark fra Baby vintage kolleksjonen til Maja design.
Basen hvit bazzill og det er den rosa og brune kartongen også.
Bokstavene DOP er noen chipboard eg hadde fått fra en venninne.
Blomstene er fra Prima.
Har mer og mer fått sansen for blomster derfra da det er så praktisk att de ikke behöver å festes med brads.
En liten gammeldags blonderest passet fint inn.
Bildet husker eg ikke navnet på men er fra ett klippark eg kjöpte fra Bikuben da eg var på ferie i Norge.
"Sölvskjeen" er nyinnkjöpt for anledningen.
Var heldig å vinne en auksjon på tradera med 10 stk til en bra pris.
Navnet "Saga" er stemplet med alfabet på trekloss fra Panduro.


 Inni har eg dekorert begge sider med fler mönsterark fra samme kolleksjonen ti Maja design.
Dekorert over "skjöten" med noe band eg kjöpte på Panduro mange år siden. 
Plutselig fikk eg bruk for de.
Diktet er skrevet ut fra nettet på akvarellpapir.
Litt papirblomster og halvperler ble det pyntet med.


 Så fint dikt til ett lite dåpsbarn <3


Litt restepapir dekorerer baksiden sammen med min signatur.


Håper bestiller og mottager blir fornöyd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar