søndag 21. juni 2015

DOPSKORT i blått "Albin"

En bestilling til en liten gutt som skal döpes her i Sverige.
Elsker å gjöre kort til baby og barn.

Basen er ett bazzill ark i blått som passet sammen men mönsterark fra Maja Designs baby vintage kolleksjonen.
Mönsterarkene er dobbelsidig og passer så fint sammen.
Man bare elsker å lage kort med de,
Vimplene har jeg klippet ut formet som en "drage" og brettet den lille kanten over og pyntet med halvperler.
Bokstavene er ett quick kutz alfabet som jeg ikke vet navnet på.
Bildet av babyen er ett free printable fra Pinterest.
Ellers har eg brukt blått satinband, sölvfarget tråd, en gammel knapp eg hadde liggende og to charms som passet inn. 



Inne i kortet er det ett passende dikt til ett dåpsbarn.
Det finner man på nettet om man söker dikt dåpsbarn gutt f.eks.
Blomstene er fra Prima.
Mönsterarkene inni er også fra Maja design.
Kirken er ett stempel eg har fargelagt.
Tror stempelet kommer fra Magnolia.

Håper hun som har bestillt og mottager blir fornöyd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar