lørdag 13. juni 2015

TAKKEKORT til dagisfröken nr.2

Min datter har tre dagisfröken og en vikar som har värt der siden påske,
og de skal alle få sommergave fra oss.
De tar ferie på forskjellig tidspunkt og de får ikke gavene samtidig,
 så gjör det med en liten vri på hver.

Her kommer nr 2:
Har brukt bazzill kartong i hvitt, lyseblå og svart.
Mönsterpapiret som eg har gjort bannere med er fra en glitter-kartong blokk som eg fikk for mange år siden så husker ikke navnet men mistenker det var fra Panduro.
Papirblomster fra You Do, brads fra panduro og charms med en engel fra en pakke eg kjöpte på ferie i Norge tidligere i år.
Stempeler fra ett clearstamp kit eg har fått.

Inni kortet er bilde av datteren og en personlig hilsen fra oss.

Mottageren ble så rört att det ble både tårer og maaaaange klemmer <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar