søndag 16. august 2015

BABYKORT til to små jenter

Noe av det morsommste jeg vet er å lage babykort,
så ble så glad da jeg fikk ären av å gjöre ett kort til to små söte jenter.
Hun som skulle ha kortet sendte bilde og teksten hun ville ha inni via facebook messenger.
Så skreiv eg det ut på min skriver.
Bildet redigerte eg litt og skreiv eg ut på fotopapir.
Teksten skreiv eg inn på appen LiPix og tok bilde av ett mönsterark som hadde rosatoner.
Skreiv det ut på skriveren på lerrets-fotopapir.
Ble veldig fornöyd da det var förste gang eg gjorde det.
Da eg i tillegg hadde kort tidsfrist för kortet skulle legges i postkassen ble eg fornöyd med resultatet :)
Dette er også förste gang eg har brukt sugerör.
Det var kjempeartig.
Detaljer...

 ..mer detaljer..

 ..innsiden..

Materialliste:
Bazzill
Mönsterark: Websters (rosa blomstrede), Doodlebug (grönne med ruter er en bakside).
Blomster: You doo, Prima, Marianne design og Nille. Bladene hadde eg liggende og er sikkert 25-26 år gammel :) Fra tiden eg dekorerte såper :)
Papirsugerör fra auksjon på Tradera.
Brads med bling fra panuro.
Charms kjöper eg også billig på tradera eller når eg er på besök i Norge (salgssentralen i Bardu).
Bokstavene er dies fra ett alfabet Quick kutz har (tangen).
Rosa flöyelsband og organzaban fant eg i restekorga.
Ink: Chestnut Roan fra Color Box Chalk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar