lørdag 22. august 2015

Bursdagskort med muffins/cupcake

Her kommer ett til av mine muffins kort.
Da eg ikke har noen dies som lager muffins så bruker eg min quick cutz tang og en 2x2 dies som lager en sirkel med "blomsterkant".
Husker ikke hva den heter,
men du ser den bedre på siste bildet.
Klipper ut en muffinsform i matchende mönsterark.
Voila!!! Da har du en muffins/cupcake :)

Kortet er gjort med hvit bazzill dots som bas.
Brun bazzill som ramme og et superfint mönsterark med cupcakes fra Panduro som heter"Glitter party/cupcake party"
En rest av ett bånd med blomster som har värt i mine hobbysaker i snart 10 år.
En papirblomst fra Prima og noen halvperler.
Stemplet "hjärtliga gratulationer" kommer fra en stempelpakke fra Panduro.


Litt närbilde av muffinsen..


Innsiden ble i brunt bazzill med en rest av mönsterarket som dekor.
Skrivefelt i hvit kartong med en prima blomst.
Elsker mine blomster fra prima da de bare limes på med dobbelsidig tape eller lim.


Baksiden bärer mitt navn :)
Her ser dere også shapen på diesen fra quick cuts.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar