søndag 23. august 2015

Bursdagskort til gutt på 14 år

Fikk en utfordring på kort til gutt 14 år som liker data og tekniske prylar.
Måtte klö meg litt i hodet.
Fant noen bilder på internet som var "free print" som eg skreiv ut på lerrets-fotopapir.
Mönsterarket fra panduro passet jo til dette kortet,
og fargene stemte til dette bildet eg brukte.
Bazzill i blått og svart.

Svarte bokstaver/ord av forskjellige typer.
S: klistremerke
amuel: rub on
Hashtaggene: stempel fra panduro.
@:  clipboard

Stjerner fra Nille.
Mobil er stempel fra Panduro

Har mye stempel fra Panduro for eg har ett vennepar som kjöper til meg når de drar til Panduro outlet i Malmö. 
Og når outlet har salg i tillegg så blir det veldig billig :)
Snille venner/naboer jeg har <3


Innsiden fikk samme mönsterark.
Grattis er med clipboard.
Katten med laptop et ett free-print.
Mobilen er ett stempel (panduro) som eg har stempla på akvarellpapir som var litt tykkere,
og klippt ut og chalka etterpå.
Akvarellpapir er brukt til skrivefelt også.
Noen brads i form av nagler passet inn.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar