onsdag 23. september 2015

Bursdagskort til ei töff jente

Idag fyller den eldste tantepia mi 11 år.
Kort og gave sendt i posten og mottatt idag så da kan eg dele kortet på bloggen.

En av mine "diller" er papirsugerör.
Synes det er så fint med sugerör sammen med blomster.

Fikk ett härlig bilde tilsendt som eg skrev ut og brukte som utgangspunkt.
Har sladdet ansiktet da det publiseres offentlig.


Basen i kortet er Bazzill dots i blått.
Mönsterarket har eg hatt i mine saker i masse år.
Det kom i en blokk med glitterpapir som eg tror var kjöpt på Panduro 6-7 år siden.
Teksten er en gnikkis (rub-ons).
Tallet er dies fra quickutz som eg har limt på en knapp.
Matchende papirsugerör med bånd på den ene.


Massevis av blomster.
Mix fra bl.a You doo, Marianne design, Prima, Panduro.
Hjertene kommer fra Nille som eg kjöpt i Norge for mange år siden.
Hvis det fins enda må eg ta meg ett besök når eg kommer til Norge neste gang.
Ett par sommerfugl charms ble det også plass til...



Innsiden er helt enkel i min egen stil :)
Ei prinsessekrone til ei prinsesse måtte til :)


Signert og avlevert :)
Håpe mottager ble fornöyd...

Klem fra tante

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar