mandag 21. september 2015

Gleden over nytt skjärebrett.....

Tok sats og skulle kjöpe meg nytt skjärebrett.
Hadde ett fra för fra Fiskars og ville ha ett nytt av samme typen bare i moderne variant.
Eg betillte ett til 299 SEK og var fornöyd å endelig ha det gjort.....
Men så ringte de og sa att neida det var en feil på lagerstatusen.
Brettet var utsolgt og det gikk ikke å få tak i det hos leverandören...
Sören også tenkte eg. 
Eg vil ikke ha den typen med streng da eg hörer alle er misfornöyd med att den ryker etter noen uker.
Men hun på Kristinas Scrapbooking overtalte meg og eg fikk det til samme pris og to nye kniver på kjöpet.
HURRA!!
Ble jo enda mer glad da,
og eg kommer fortsatt väre kunde :D

Det gamle brettet hadde mistet deler av linial og skar skjevt.
Så ja det var en god invistering.


Her er det nye med gratis kniver på kjöpet.
De koster jo 99 kr utenom...


Det gamle brettet som måtte bare brukes på gefylen da tall og streker var borte :)
Spåret som kniven kjörer i var dessuten helt utslitt og det kommer svarte plastspon på arkene.
Det skjärebrettet har gjort sin nytte i ca 8-9 år.
Var det förste eg kjöpte da eg begynte på denne fantastiske hobbyen.

En fin tröst da eg måtte avboke reise til Praha denne helga pga sykdom..

Nå skal det produseres uten så mye problem.

JU-HUUUU :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar