mandag 28. september 2015

Pakkelapper i vintage stil

Eg like ikke kaste papirbiter, blonderester, bånd og annet som andre kanskje ikke ser nytten i.
Her vil eg vise hva man kan lage av slike "småbiter".

Fant noen brune kartongbiter i passe störrelser så eg ikke behövde skjäre bort så mye.
Hadde ett mönsterark som passet til.
Noen småbilder fra ett klippark som liksom var for små til vanlige 15 x 15 kort.
Noen blonderester som bare lå der.
Bånd som eg klipper av alle overdeler da eg synes de klör i nakken brukte eg til oppheng.
Ett av opphengene var en bit av ett gavebånd fra en gave eg hadde fått for x antall år siden :)
Noen snökrystall-charms fikk fölge med.
Ett stempel med "God Jul" fra en stempelpakke fra panduro.
Litt brun chalk rundt kantene.


Ingen ble likedane.




Baksiden fikk hvitt restepapir og eg stemplet "Til" og "Fra" og noen snökrystaller.

Syntes faktisk de ble bra og håper mottager tar vare på de :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar