mandag 28. september 2015

Selekjole i rosa og hvitt


Igår var eg med på min förste utfordring.
En minibingo.


Man skulle velge en linje vannrett, loddrett eller diagonalt.
Eg valgte den överste linja:
Band/spets (blonder), knappar og halvpärlor.
Da var det ikke lov å bruke noe i de andre rutene :)
Spennende.....

Valget ble en mal eg har på selebukse som eg bare gjorde om til selekjole.
Fant en rest av ett mönsterark fra Fabscraps "Precious bunny" og en annen rest fra Reprint " Summer in sweden collection".


Knapper fra den berömte knappesamlinga mi.
Halvperler fant sin plass på kortet.
Det samme gjorde en blonderest som havnet nederst.
Stemplet "GRATTIS!" rett på lomma.
Litt brun chalk rundt kantene.



Innsiden ble helt enkel da eg synes kortet er enkelt i seg selv og da passer det ikke inn med så mye stäsj inni.
Gjort klart skrivefelt som kommer fylles ut senere.


Så har eg da ENDELIG klart å få bestillt meg personlig stempel.
Kostet meg 95 kr så er ikke så dyrt.
Bestillte det fra Roxy Stamps her i sverige.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar