mandag 26. oktober 2015

Ballong-utmaning som jeg vant

Eg elsker å väre med på utmaninger (utfordringer).
Denne utmaningen var det veldig kort tid på, 
og da eg fikk tid å sette meg ned var det bare en time igjen.
Hadde planlagt i hodet mitt allerede....
Utfordringas stikkord var Ballong + Blått + Tekst.

Grått bazzill bling.
Hvite papirblomster.
Blå plastperler som ser ut som vanndråper.
Ballonger stansa ut med min qk-tang i restekartong.
GRATTIS er ett stempel som eg har embossa i hvitt.
Hvitt gel-penn ble detaljer rundt ballongene, snöre og en ramme.



Inni er det helt enkelt stempla fugler.
Passet inn på det luftige temaet :)



Ja og så vant jeg jo også :)


Premien glemte eg ta bilde av,
men var litt blomster, ballonger og annen scrapping dekor :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar