mandag 30. november 2015

Grattis-kort med en Vespa

Jeg elsker å väre med på utfordringer.
For litt over en uke siden så deltok eg i en utmaning som het "Fordonsutmaningen".
Skulle da gjöre ett kort med ett fordon (=kjöretöy).
Det måtte også väre med minst 3 metalldekorasjoner og en bit töy.
Först syntes eg det var vanskelig da eg med en gang tenkte det måtte väre ett maskulint kort.
Men så dukket tanken opp på en Vespa og på Pinterest fant eg dette herlige bildet som var free-printable.
Tok utgangspunkt i fargene i bildet.
Ble da en bit strie som töybit.
Metall ble tagghjul og noen blomster.
Basen og rammen er bazzill i brunt og blått.
Mönsterarket er fra Kaisercraft og navnet er "Cabbage Patch" P185 Tender heart".
En filtblomst, en heklet blomst og en brun bling-brads ble tilsammen en blomst. 
Alle delene fra panduro.
"Grattis" er stanset ut med min Dymo. 


Det var bare forsiden som var med på konkurransen/utfordringen.

Idag gjorde eg ferdig innsiden.


Brukte samme bazzill og mönsterark inni.
En rest av beige kartong ble en banner.
Blomstene fra You Do.
Metallet er litt forskjellig som eg har samlet sammen her og der.
Stemplene på begge sidene på innsiden er fra Panduro.
Tekststempelet er fra Kort & Godt.
Biletter er fra samme stempelpakke som de andre her fra panduro.
Stemplet de på beige papir og klippte de ut.
Ble ganske töfft :)




Og tenk eg vant med dette kortet :)
Premien er på bildet under.
Fantastisk flott premie syntes eg <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar