mandag 30. november 2015

Julekort i blått og hvitt

For to uker siden var eg med på en utfordring der vi gikk ut fra en skisse.
Slik ble mitt bidrag :)
Var ikke helt lett men da eg hadde dette fine mönsterarket fra Inkido så såg er for meg att det kunne ligne ett vindu.
Ellers har eg brukt hvit cardstock og blå bazzill.
Rufset til kantene med kniv istede for å chalke.
Ble så fint og effektfullt så det kommer eg til å fortsette med.
Stempelet er fra Panduro.
Stjerner fra Nille og de blå dråpene har eg hatt i årevis.
Noen hvite halvperler ble det også plass til.


De fleste konkurransene går bare etter forsiden så plutselig har eg mange kort som mangler innsiden ferdig dekorert.
Tar ett skippertak så eg får det gjort på en "innsidedag" ha ha....
Stemplet er fra Panduro og det har eg embosset med hvitt embossingspulver.
Reinen er cutouts fra Panduro.
Tre sölvstjerner passet fint inn på himmelen.


Her er skissen:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar