mandag 30. november 2015

Julekort med 6 mönsterark

Helgetid er utfordringstid.
Er med på ett par facebookgrupper som bare legger ut konkurranser og utfordringer.
Man er ikke med for å vinne men fordi det er morsomt å skape noe av noen stikkord.
En type konkurranse er en BINGO.
Da skal man velge en rad som passer og skape ett kort ut av det.

I helga var eg med på en julebingo.
Bingobrettet ligger også her i innlegget.

Eg valgte siste vannrette rad og der var stikkordene:
Utstansa tekst/bilde
Knapper
Noe grönt
6 mönsterark

Så jo med en gang sjansen til å bruke restepapir med banner.
Hvit og svart cardstock.
Stansa ut GOD JUL med min qk-tang.
To blå knapper oppe i hjörnene.
Ett grönt juletre i tre.
Og fikk brukt 6 mönsterark.
Har ikke navn å nummer på andre mönsterark enn det eg har brukt som bakgrunn.
Det er fra Riddersholm design og heter "Santas news" #BMO186.


Her er bingobrikken:


Her er litt detaljbilder:



Så var det innsiden.
I tillegg til samme kartong og mönsterpapir som på forsiden er det noen juletrebrads fra reprint og en hjertebrads.
Noen röde strass-stener (bling-bling som eg kaller det).






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar