mandag 16. november 2015

Julekort med "marsmallows snömann"

Sist Söndag (igår) var eg og Serafina med på en kortutfordring.
Utfordringen hette "Barn och vuxen utmaning".
Da skulle jenta lage ett kort og mamma ett annet.
Det skulle väre fargerike julekort.

Her kommer mammas kort:
Fikk en ide om en marsmallows snömann som eg hadde sett på pinterest.
Så da ble det litt klipping og tegning för eg ble fornöyd med ansiktet.
Tegning er IKKE min sterke side....

Basen er mörkeblå bazzill og rammen er röd bazzill.
Mönsterark er "Boy birthday dots" fra Echo park paper #BDB84006.
Små snökrystaller fra you do, blå dråper, snökrystall-knapp, rödt filthjerte, fuglebur-charms, grönt og rödt satinbånd, blått snöre.
Det brune under snömannen er brun bazzill og armene er tegnet på kortet.
Stempelet er fra Panduro og er embosset i hvitt på blå bazzill.


Innsiden fikk samme papir som utsiden.
Samme pynt pluss ett trehjerte.


Detaljer:


Mine tegne-skills :)


Baksiden:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar