torsdag 19. november 2015

Min förste dekorerte Toffifee-eske

Det gjelder å kunne slå to fluer i ett smekk noen gang :)
Eg skulle väre med på en utfordring og hadde også tenkt å lage ett god bedrings kort til en venninne som var nyoperert.
Sjansen böd seg da oppgaven kom,
 og eg såg eg kunne kombinere det.

Nå ble det ingen premie,
men mottager ble glad....
DET var premie nok :)

Kortet er ei dekorert Toffifee-eske.
Tok embalasjen av og gjorde en ny av ett hvitt  kartongark som var litt tykkere.
Pyntet så med grönn bazzill som "ramme" og ett fargerikt mönsterark.
Min venninne er nemlig glad i mye farger :)
Pyntet med matchene satinbånd, papirblomster, bling-bling-brads og dekorative "sölv"-hjörner.
Krya på dig er fra en Dymo-printer.

Valgte gjöre en tag med en personlig hilsen på.
Da symbolet "röda korset" måtte väre med i konkurransen så valgte eg å ha det på taggen.
En charms med fruktkurv passet jo også inn som "sykegave".





Dette var min förste dekorerte sjokolade-eske og det blir definitivt fler :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar