fredag 29. januar 2016

Dekorert pringlesboks med telys

Har värt på ferie i Norge i 6 uker og fikk scrappeabstinenser....
Hadde litt utstyr liggende hos mine foreldre,
og lånte med skjärebrett og underlag.
Samlet sammen litt "gjenbruksutstyr" som lysmansjetter, bånd og pringlesboks.
Det eneste som er kjöpt på denne boksen er tape, chalk, hjerteformed halvperle, 1 mönsterark og papirrester.





Boksen ble fyllt med gule og vinröde te-lys som eg fant i mammas saker.
Hun har mye sånnt liggende da ho ikke bruker levende lys lengre.
Så var jo gjenbruk det også ;)


Stempelet er fra en pakke clearstamps fra Kort & godt.


Inne i boksen ilag med telysene la eg en tag med passende farger.
Bildet er skrevet ut fra internet.


Mottager som fikk denne gaven ble veldig glad :)

2 kommentarer:

  1. Helt forståelig at mottaker ble glad, den er jo så FIN!! Tenk, æ solgte mitt underlag for 10,-, visste ikke hva det var.... ����

    SvarSlett
    Svar
    1. What? Solgte du det for 10 kr...... Eg betalte 99 kr for mittpå salg for 10 år siden....... Tusen takk forresten :)

      Slett