mandag 29. februar 2016

Babykort med ny vri

   Såg noe lignende på pinterest og fikk lyst å pröve gjöre min egen variant.

Hadde hvitcardstock som eg brukte blå chalk og lagde "skyer" på papiret ved hjelp av en papirbit eg hadde klippet ut.
 Eg gned ut farge ifra papirbiten og flyttet den oppover og gjentok.

Storkene er en stempel eg har stemplet på hvit cardstock.
Fargela nebbet og klippte bort fötter og annet.
Orginalstempelen er stemplet på innsiden av kortet om du vil sammenligne..

Bokstavene er stanset ut med en QK tang og etter å ha limt fugler og bokstaver på kortet har eg tegnet nye fötter og "tråder" mellom nebb og bokstav med en tynn svart penn.

Da hele kortet var ferdig og hadde ligget i mine saker noen uker så fant eg ut att eg skulle stemple GRATTIS nede i hjörnet.
Da skjer det som ikke burde skje og kortet henger med i stempelen og ramler med forsiden oppi den svarte stempelputa........ Såååååå irriterende etter all den tida eg hadde brukt på kortet.
Klarte dekke til det värste med en gul sol.
Var ikke helt etter planen men nekta å slenge hele kortet...




På innsiden av kortet har eg stempla samme stempel og fargelagt med mine promarkers.
Behöver å gå kurs for å läre bruke de men slik små-fargelegging går bra.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar