mandag 29. februar 2016

Kjole med blomster i grönt

For noen uker tilbake var eg med på en utmaning der mormor og barnebarn fyllte år på samme dag.
Fb-gruppen: Utmaning i en dag.
Så utfordringen var å lage ett bursdagskort som kunne passe kvinner i alle aldre.
Har tidligere laget ett lignende i rosa/lilla med mer fluffig skjört.
Personlig så likte eg denne enkle varianten bedre :D

Overdelen er en mal som eg legger inn neders i innlegget.
Er ennå på min egen lille utfordring for å få bukt med restepapir,
 så dette fant eg i restepermen.
Minns det kommer fra Kaisercraft.
Blomstrene er fra You do.
Denne gang har eg hatt 3D puter under blomstene og hvite halvperler oppå.

Ett lite "feminint" födselsdagsstempel passet fint inn.


Da eg hadde brukt siste resten av mönsterarket måtte eg finne noe annet som kunne knytte tilsammen forsiden og innsiden.
Da det var lysblå i mönsteret på kjolen så valgte eg å kjöre det på innsiden.
Blomstene er fra Reprint med en halvperle på toppen.
Ett stempel eg aldri hadde brukt för som eg fargela veldig enkelt og amatörmessig med mine promarkers..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar