fredag 12. februar 2016

Morsdagskort 2016 (med mal)

Morsdagskort til min kjäre mamma ble ett forkle i år.

Ble invitert på en utmaning for noen uker siden.
Utmaningen het "Yrke" og var på fb-gruppa "Utmaning i en dag".
Der skulle man da lage ett alster i det tema.
Eg valgte å lage ett forkle.
Malen fant eg på pinterest og den ligger nederst i blogginnlegget.

Mönsterark er fra Panduro og det er grå bazzill.
 som bas.
Noen hjerter, blomster, knapper, slöyfe, blonder, silkeband.
Bestikket var også en freebie fra pinterest (ligger nederst i blogginnlegget.
Bokstavene er stanset ut med min Dymo.

Yrket???
Ja det ble jo husmor/mamma.
Med lomma full av kjärlighet <3 <3 <3



Innsiden ble totalt forskjellig siden eg hadde brukt opp mönsterarket på ett annet prosjekt i mellomtiden.......
Det mönsterarket har eg hatt liggende nederst i bunken X antall år.
Men syntes det passet inn her.
Noen blå blomster (reprint) og rosa bling-bling.
Bildet av mamma og yngste barnebarnet (min datter),
 og bildet av kattungen har eg skrevet ut på fotopapir.




Her er malen eg brukte.
Men brukte ett glass og lagde frontlomma halvsirklet.


Gratulerer med morsdagen på söndag alle Mammaer <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar