mandag 14. mars 2016

Fargerikt bursdagskort

Fortsetter oppdatere bloggen med kort eg har laget i det siste.
Fordelen med å blogge sine kort er jo att da har man jo ett minne,
 da man som regel gir bort alle kortene man lager.

Dette kortet deltok eg med på en utfordring sist helg på fb gruppa "Utmaning i en dag".
Det var en skisseutfordring så legger ut skissen her også så du kan se hva eg ble inspirert av.

Har dekket til navnet da jenta som skal få det ikke skal få det för senere.

Materialliste:
Mönsterark 1: Lovebugs (doodlebug design) #4625 heart garland (dobbelsidig).
Mönsterark 2: Lovebugs (doodlebug design) #4626 he loves me... (dobbelsidig).
Hvit cardstock fra Card deco (pakke med 10 ark 250 g).
Röde blomster fra You do.
Rosa blomster fra Tilda (panduro).
Sugerör, dollie, halvperler, krystaller og sommerfugl har eg kjöpt billig på auktion på Tradera.se.
Navnet på kortet er fra min Dymo.
Grattis er stempel fra Panduro.
Tallet 4 er fra min QK tang (vet ikke navn på alfabetet).
Chalk: Color box (chestnut roan) = min favoritt :)


Her er skissen i oppgaven:


Noen detaljer av forsiden:




Innsiden har fått samme mönsterark som forsiden.
Blomstene på innsiden er fra Reprint og You do.
Rosa orgenzaband.
Prinsessekrone-charms og noen svarte mönstrede brads fra mine rotekasser.




Signatur:
Personlig stempel fra Roxy stamp.se.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar