onsdag 18. mai 2016

Bursdagskort til en ettåring

Opprydding i tidligere kort som ikke har blitt blogget.
Her er kortet jeg gav til mitt barnebarn som fyllte 1 år 9 mai i år.

Hadde värt med på en utfordring med en skisse som skulle fölges så godt man kunne.
Den ligger nederst i innlegget om du vil se.
I tillegg skulle det väre en tagg.
Det ble to ;)

Har brukt kraftkartong (kraftstax fra Papermania) som bas.
Limte to stk sammen på 3 sider og en stripe midt på.
Kortet ble 15 x 15cm.
Lagde to tags av samme kartong som passet inn i "hullene".
Limer med dobbelsidig teip fra Biltema.

Som rammer og detaljer ble det en mörk brun bazzill.
Mönsterark i brunt er Maja design "Enjoying outdoors" og mönsterark med blomster er Carta Bella "Rustic elegance".
Bildet er skrevet ut fra en facebookgruppe.
Noen biter blonder, satinbånd og noen halvperler i passende farge.

Navnet har eg stanset ut med min QK tang og det satte eg på etter eg hadde deltatt i konkurransen da eg plutselig såg eg burde ha navnet der :D
Så noen av bildene er litt dårlige for pertentlige meg ;)





Tagsene har eg brukt samme mönsterark på.
Stanset ut sommerfuglen med en punch fra "Floral punch" i mönsterarket så bazzillarket vises.
Det samme med blomsten.
Blonde i passende farge knyttet sammen med satinband.


Dårlig bildekvalitet da det var så sterk sol i rommet...
Den ene taggen har skrivefelt mens det andre er en utskrift fra Digistamps facebookgruppe.


Baksiden fikk ett fint svensk dikt om barnebarn <3
Samme mönsterark og blomster fra Youdo.
Halvperler i samme farge som de andre.




Grattis med 1 års dagen Nadine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar