torsdag 30. juni 2016

Liten Pringles gaveboks til baby

Idag har eg kosa meg med dette fine mönsteraket fra Reprint som heter Lullaby (Mama´s boy collection).
Pyntet en liten pringlesboks med begge sidene av arket.
Når jeg dekorer bokser av forskjellig slag så limer jeg med den dobbeltsidige teipen fra Biltema.
Den er supersterk!!
En bit blonder og perlebånd ble limt på med limlakk.
Organzabåndet med "baby-pynten" (som er i metall og forestiller ei smekke) er festet med ett hull i lokket og teipet mellom de to papirarkene.
Det er ment som ett skrivefelt for en personlig hilsen.
3 papirroser på toppen.

I en slik liten boks så passer det fint med en liten gave, penger eller gavekort.



Kanten på boksen forsterker eg alltid med aliminiumsteip så det ser finere ut og den holder seg fin.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar