lørdag 2. juli 2016

Gaveboks til baby i blått

Igår i bloggen viste eg en rosa gaveboks gjenbrukt av en tom melkepulverboks.
Her kommer en i blått med mönsterark fra Altihobby.dk.
Oppdaget igår att eg hadde det samme fra You do så lure på om You do heter altihobby i danmark?
Uansett NYDELIGE fargerike ark med fine farger.
Den siden eg brukte på boksen har glitter på.
Den andre siden har eg brukt på lokket.
Har pyntet med 3 blå blomster og perle-swirl på toppen av lokket.
Rundt kanten er det hvite blonder og ett perlebånd.
På "framsiden" av lokket har eg limt på en organzaslöyfe, charms fra marianne design og en halvperle.



Her kan man se det fine glitteret i mönsterarket.


Innsiden har fått väre blank og fin.
Kan fint få plass til ett par små babyplagg eller kosedyr i boksen som er 12 cm höy.


Da boksen er större enn 30,5 som er bredden på de störste mönsterarkene 12x12 så har eg pyntet med hvit cardstock og halvperler i passende farge på baksiden.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar