fredag 1. juli 2016

Gaveboks til baby i rosa

Mine snille naboer kom med en STOR pose full av nutramigen-bokser med lokk.
De er superbra og jobbe med.
Boksene er 12 cm höy med lokket på.
Det som er litt dumt er att ett 12x12" ark ikke går rundt.
Mönsterarkene er jo 30,5 cm og boksen er nok 32 cm.
Men fy den som gir seg :)
Har fått mange ideer på Pinterest som eg nå tester ut.

Idag vil eg vise dere en gaveboks eg har pyntet som passer til nyfödtgave eller dåpsgave.
Går nok sikkert noen småklär nedi der eller andre gaver.

Denne boksen har eg brukt ett nydelig papir fra danske Altihobby.dk.
Er ettdobbelsidig ark.
Den siden eg brukte på boksen har glitter på mens baksiden har ikke det.
Baksiden har eg brukt oppå lokket denne gang.
Lokket er gullbrunfarget så derfor valgte eg papir oppå istedet for under som eg bruker på pringlesbokser.

Pyntet med ett bredt organzabaånd som eg knytte til slöyfe.
Limte den med dobbelsidig tape.
3 hvite papirroser i to forskjellige störrelser fra pyhobby.se.
Sommerfugl og babyfötter har eg vunnet på auktion på Tradera.com som er sveriges svar på Ebay.
Blonder og perlekjede er limt på med en limlakk eg har.



Da mönsterarket ikke går helt rundt valgte eg å ha en bit hvit cardstock under "skjöten".
Pyntet så med noen perler som ligner brads fra panduro.



Ble veldig fornöyd og gleden er stor over att det finnes 17 fler bokser klar for pynt :)
Barnefri i helgen så blir nok litt (endel) pyssel regner eg med <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar