fredag 30. september 2016

En til gaveboks med kort

Har fått mange fine metallbokser fra naboene så her er det bare å kreere og bruke fantasien.
Får også brukt endel mönsterark eg har hatt liggende noen år.
Dette er fra 2006......

Disse boksene er 12 cm höy og 10 cm i diameter så man får fint plass til en liten gave.
Den kan jo også brukes som den er til dekorasjon og evt ett hemmelig gjemmested....he he....


Fant ett mönsterark fra mitt lager som eg ville bruke.
Arket er fra 2006 og er fra Prima Aurora Collection "Clearwater" #601522.
Det er ett dobbelsidig ark så har brukt begge sidene på boksen.
Det grönne bandet er fra Panduro og eg syntes det matcha så bra.
Knytte ett brunt satinbånd og lagde magebånd.
Ett halvperlehjerte midt på.


Lokket fikk den andre siden av mönsterarket.
De fine blomstene kommer fra Panduro.
Ett dikt som er en utskrift fra nettet.
En sommerfugl-charm som eg har knyttet ett brunt organzabånd på.


Syntes det diktet var så fint...


Kortet som eg lagde av restene til samme arket har eg laget helt enkelt.
Bevisst ingen tekst på da det kan brukes til hva man vil.
Naturhvit og brun cardstock.
Blomsten er sammensatt av to ulike blomster fra You Do.
Samme hjerteformede halvperlen på kortet som på boksen.


Innsiden fikk og en liten rest av mönsterarket.
Stort skrivefelt for personlig hilsen.


Baksiden har fått min nye stempel og en hjerteformet perle.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar