tirsdag 18. oktober 2016

CAS julekort med en söt gris

Sist helg var eg med på to utfordringer. 
Det ene viste eg fram igår og her kommer ett CAS kort fra den andre utfordringen.

Denne ville ha en rent og enkelt kort (CAS) i svart, hvitt og rödt.
OG det måtte ha en gris i en eller annen variant.

Eg hadde ingen stempel eller bilder (toppers) med griser i disse fargene.
Da kjörte eg paper piecing.
En teknikk der man stempler motiv på mönsterark og klipper ut.
Men eg hadde som sagt ingen gris-stempel så fant en söt freebie gris for fargelegging,
og skrev den ut på ett julemönsterak i de rette fargene.

Er ikke lille griseknoen söt?






Ett helt enkelt kort altså.
Fikk mange fine kommentarer og likes.
Men ingen vinst :)

Det beste er jo fine kommentarer <3

Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar