lørdag 29. oktober 2016

Ett enkelt julekort

Det kjappeste kortet eg har laget i mitt liv er dette.

Sist helg hadde eg en utfordring på en scrappegruppe der alle skulle lage ett kort og eg skulle väre dommer.
Eg var den som laga utfordringa og bestemte:
1 Nisse
2 Hjerter
3 Snökrystaller

Men så fikk eg spörsmålet om eg hadde ett inspirasjonsbilde....
Ehhh...nei det hadde eg jo ikke.
Det var 20 min til utfordringa begynte og eg slengte sammen en "snabbis".

Hvit cardstock og röd bazzill.
Nissen er fra gruppen digistamp på facebook.
Ett banner i grönn bazzill.
Samme under nissen.
Snökrystallene er dies fra Craftemotions.
Hjertene er stempel fra You do.


Innsiden har stempel fra you do.


Personlig stempel på baksiden!


Det kom inn 41 godkjente bidrag og 4 stk fikk overraskning i posten fra meg :)
Det var en ny erfaring og riktig kult.

Gruppen heter 72-timmars scraputmaningar.

Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar