lørdag 29. oktober 2016

Liten gaveeske og kort "Love love love"

Etter noen ukers kranglende helse så skal eg pröve å få noen fler innlegg i bloggen i helga.

Först ut er denne gaveboks og matchende kort eg laga for en god stund siden.
Boksen var på rea på en nettbutikk og ingen störrelse var oppgitt.
Oppgitt ble vel eg også da eg såg hvor liten den var ha ha....


Kortet er av hvit cardstock med röd bazill som rammer.
Har brukt en grönn blonde-glitter-teip fra utlandet og röd washitejp med hjerter fra You do.
Hvite papirroser fra PY-hobby.
Stempel er fra ett sett fra ScrapBerrys.



Innsiden er meget enkel med tanke på att her kan man skrive en personlig hilsen.


Baksiden av kortet har min personlige stempel.


Gaveeska kommer fra You do.
Har brukt washitejp fra you do og dekorert mesteparten av boksen.
En blondekamp rundt lokket og nede på boksen.
Hvite paprroser fra PY-hobby.
Boksen er ca 3 cm höy..


Da boksen var liten og mine fingre er stive så ble det ikke dekorert inne i boksen.
Istedet la eg inni en chiffon-gavepose.
Boksen passer fint for å gi bort en ring, smykke og annet smått.
Kunne ikke ha washitejp helt opp på boksen for da gikk det ikke å lukke boksen. 
Det vises ikke når boksen er lukket :)


Her vises gaveposen bedre.


Under gaveboksen kan du finne min stempel ;)


Var morsomt å lage noe "nytt" men innser nok att det var litt for smått for meg.

Visse saker så betyr faktisk störrelsen noe ha ha.....

Mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar