mandag 31. oktober 2016

Vintage julekort med Maja design

Nå har det värt helg og utfordringstid igjen.
Har värt med på utfordring på to fb-sider.
Dette bidraget leverte eg på "72-timmars scraputmaningar".
Utmaningen löd snö og barn.
Perfekt å få unna ett julekort til :)

Har invistert i en ny blokk med Maja Design mönsterark "Home for the holidays".
Ja behöver vel ikke nevne fler gang att Maja design (fra Sverige) er mitt absolutte försteval når det skal gjöres vintage kort <3
Bildet er også fra Maja design diecuts-arket "Vintage frost basics".
En bit strie og en brun blondebit.


Blomster er papirblomster fra panduro og marianne design.
Bärene aner eg ikke hvor kommer fra.
Var i en pakke med röde og hvite bär med glitter.

Testet ut gesso for förste gang.
Denne hvite malingen som skal forestille snö......jahmmm var ikke helt vellykket alle steder men eg fikk faktisk mye beröm for dette kortet så var vel ikke helt dumt alikevel da....
Bare meg som er pertentlig og ikke liker kliss ha ha...


Noen ganger lager eg kort med bare en innside.
Dette er litt mer exclusivt med myyyye papir.
Alle mönsterark er fra maja design og det brune er cardstock.
Har sluttet å kjöpe mange ulike nyanser fra bazzill.
Nå går det på storpack da det blir billigere og lettere å ta vare på spillbitene.


Her er innsiden.
Valgte ett til bilde denne gang fra samme diecuts-arket.
Gjorde hull i tagsen og satte i ett satinbånd for det såg nakent ut ellers.
Andre siden fikk stort skrivefelt for en personlig hilsen.


Har fått en ny "dille" og det er å rufse til kantene.
De siste vintage kortene mine har det :)



Alle kunstverk må merkes.
Her med min personlige stempel fra Roxstamps.se.


Ble ingen premie denne gang men mye fine kommentarer og det er bra nok for meg :)

Ha en fin kveld!!!

Mvh Randi

<3 <3 <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar