mandag 17. oktober 2016

Vintage kort med rosa bandet

På lördag var eg med på en utfordring.
Kortet skulle gå i rosa og ha minst ett "rosa bandet".
Oktober er rosa måned her i sverige.
Til stötte for kreftsaken.

Det ble ett vintage kort a la Randi.

Husker ikke hvor dette klipparket kommer fra,
men mönsterarkene er fra Pion design.
Det er ett ark med 4 stk 6x6" med navn "My precious daughter" Pansy PD5002.

Ulike roser som passet sammen.
En bit rosa blonde fra en restepakke eg fikk i posten.

Det rosa bandet er laget med organzaband og en brads det står "kram" på.


En närmere titt på båndet..


Ulike roser fra bl.a Py hobby.


Har fått dilla på å lage ujevne kanter på mine vintage kort.
Rasper med en kniv på kantene og bare ett pluss om det revner litt :)


Innsiden ble i rosa og hvitt med resteblomster og rosa halvperler.


Må jo merke mine kort med min nyeste personlige stempel.


Og vet du hva? Av alle fine bidrag så vant eg med mitt kort :)
Hvor glad man kan bli en mandag morgen <3


Tusen takk for att akkurat DU leste bloggen min idag!!!

Fölg gjerne min side på fb Randis hobbyverden og Axelsdot71 på Instagram.


Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar