mandag 21. november 2016

Julekort i tradisjonelle farger (Nr.2)

Har värt så opptatt av å bruke rester av mönsterark att eg hadde helt glemt min nye blokk med mönsterark fra Helz Cuppleditch som heter "Dear Santa".

Hjernen og fingre funker ikke alltid like bra så da er det helt greit å gjöre ukompliserte kort,
og da lager eg like godt 2 stk på samme tid.

På disse kortene har eg brukt to av mönsterakene i blokken.

Har brukt kraftkartong som base.
Kjöpt storpack fra Anitas og disse er str 13,5x13,5 cm.

Hvit cardstock som base og stanset ut "God jul" med dies fra Roxstamps i samme cardstock.

En bit hvit blonde.

Må jo nevne att eg synes dette röde mönsterarket minner meg om NORGE <3 


Innsiden fikk samme mönsterark som på utsiden.


Signert med mitt personlige stempel.


Takk for att du tok deg en titt i bloggen min :)

Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar