torsdag 24. november 2016

Pakkelapper av spillbiter

Mange av oss scrappere klarer ikke å bare kaste bitene som blir igjen etter vi har laget kort og annet.
Eg samle på meg mye smått som eg har organisert i album.
Men nå i disse förjulstider går det unna med småbitene.

PAKKELAPPER

Er jo så kult å pröve lage noe av småbitene som bare ligger der.
Idag vil eg vise noen.
Blir jo mange ulike da det er restepapir :)


Denne her er stanset ut med dies fra Spellbinders i to ulike störrelser.
Vanskelig å ta foto da det nederste mönsterarket er speilkartong,
og stjerna er også i sölv.


Baksiden fikk samme die og stempel fra Panduro.


Disse to har eg laget mange av i år.
Med cutouts i form av julekuler som eg kjöpte storpack av i fjor.
Da hadde eg ikke Big shot og kunne ikke stanse ut figurer med dies.
Men av bursdagspenger så invisterte eg i en og har aldri angret ett minutt.


Også stempel fra Panduro.


Blir mye spillbiter av kraftkartong da de kommer i ark 20x20 cm og eg lage oftest kort som er 14x14 cm og ned i 10x10 cm.
Teksten var nederst på ett stempel som eg hadde klippet bort.
Stjernene var småbiter som bare skulle kastes etter eg hadde stanset ut en dies.
Det ble MANGE stjerner og snökrystaller av en dies så tok vare på de.
Juletreet er en dies fra Quick kutz som eg stanset ut med tanga.



Tagsen er en utstanset dies fra Nellie Snellen.
Juletreet er fra samme dies og tang som over.
Bruker den mye på småbiter av julemönsterark.
En liten dråpe på toppen av treet.


Her er en annen variant for å skrive til/fra.
Den er også fra Panduro.


Eg har massevis av julestempel fra Panduro.
Ikke fordi eg liker Panduro spesiellet godt.
Handler KUN på salg der da de er de dyreste og har lengst leveringstid.
Men når salget på julegreier starter i januar da slår eg til :)
Ett år kjöpte eg mange plater stempler til bare 15-20 kr stk.
Det var bare en brökdel av ordinär pris.
Så anbefaler å kjöpe julegreier på salg i januar :)

Takk for att du tittet innom bloggen min idag!!!

Mvh Randi






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar