lørdag 19. november 2016

Pakkelapper med julestjerne og hjerte

Disse pakkelappene ble laget for flere måneder siden.
Tar vare på alle småbiter som f.eks ender opp til pakkelapper.

Disse pakkelappene et stanset ut med Spellbinders dies.
Ellers har eg brukt smårester og pynt som lå på skrivebordet.


Denne fikk ett mönsterark med tekst i rödbrunt.
En striebit, en bit rödt silkebånd, ett töyhjerte i gull som eg limte en röd sten på.


Denne fikk en bit mönsterark og en bit hvit cardstock som eg limte sammen med en bit washiteip fra You do.
På skrivebordet lå en julestjerne og en gul knapp som eg knyttet en tråd i.


Baksiden fikk stempel.


Det får väre siste blogginnlegget for ikveld.
Ble 3 blogginnlegg idag mens eg såg på Lindmo.

Takk for att du fölger og liker mine krumspring.

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar