lørdag 17. desember 2016

Gavesett med Disney til gutt

Nå vil eg vise dere en gaveboks med kort som eg gav til en gutt som fyllte 9 år.
Fyllte boksen med godis og ett gavekort.

Boksen er en tom Nutramigen melkepulverboks.
De boksene er av metall og har plastlokk og er 12 cm höy og 10 cm i diameter.
Har sagt det för men eg sier det en gang til:
Elsker å pynte disse boksene :)

Så ble det ett kort til i samme stil.


Har drevet å spart på ett mönsterark med Disneyfigurer på.
Har liksom ikke funnet noe å bruke det til.
Men passet bra til denne gaveboksen.

Rundt "magen" surret eg blå/hvit hyssing og satte på noen sölvstjerner fra Nille.
Oppå stjernene passet det bra med noen blå dråper.

Blått bånd fra Panduro rundt kanten på lokket og rundt kanten nede.


Lokket:
Her stanset eg ut flere former med ulike dies.
Stempel er fra Roxstamps.
Noen hvite stjerner fra Nille og blå dråper.


Kortet hadde hvit kortbase.
Svart og blå cardstock.
Samme mönsterark som på boksen.
Samme blå bånd som på boksen.
Tallet er en dies fra quickkutz.


Inne i kortet, som fikk samme cardstock som utenpå, valgte eg å lage ett stort skrivefelt.
Der skrev eg en personlig hilsen.


Kort og boks ble signert med min personlige stempel.


Abraham ble nok veldig glad for han strålte som en sol da han fikk gaven.
Boksen kan han bruke til å gjömme unna saker for sin lillebror he he....

Mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar