lørdag 17. desember 2016

Julekort i brunt med norsk motiv

Joda her kommer det ett julekort til :)
Dette har norskt retro julemotiv med bilde fra Digistamp.

Har brukt hvit og brun cardstock.
2 ulike mönsterark.
Det med graner er fra Inkido og heter "Gran brun".
Det andre er eg usikker på da det var restepapir,
 men tror det kommer fra Panduro.

Bildet er fra Digistamp som eg har skrevet ut på fotopapir.

Röd og brun julestjerne fra PYhobby.


Innsiden:
Har pyntet begge sidene med samme mönsterark som foran.
Verset er ett stempel eg stemplet opp fra en venninne for mange år siden :)
Stort skrivefelt for en personlig hilsen.




Signert med min personlige stempel fra Roxstamps.se.


De fleste julekortene som eg har laget i år er allerede sent avgårde nordover :)

Klem fra meg




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar