onsdag 28. desember 2016

Julekort i bruntoner

Her kommer årets siste julekort.
Mine scrappesaker er pakket litt bort for julen men eg kjenner suget sterkt.
Hadde lovet meg selv å blogge ferdig alle julekort för eg begynner på nye prosjekt.

Hvit kortbase.
Brun cardstock som ramme og utstanset "god jul".
Den er forövrig en dies fra Roxstamps.se.
Bakgrunnen har eg embosset med embossingfolderen "Brick wall" fra Papermania.
Mönsterarket var en rest så er usikker hvor den kommer fra.
Mistenker panduro..
Brun slöyfe og hvite bär fra mitt lille lager.
Har brukt brun catzeye på kantene.


Detaljbilde..


Innsiden fikk mönsterark "Gran brun" fra Inkido.
Stempel fra You do.


Signert med mitt personlige stempel.



Ja da var julekortsesongen 2016 over :)

Önsker mine lesere Godt nytt scrappeår <3

Klem fra Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar