lørdag 17. desember 2016

Vintage julekort med Maja Design

Her kommer ett til kort med disse fine mönsterark fra Maja Design.
Har brukt kraftkartong, hvit cardstock og 2 ulike mönsterark fra samme blokk med juleark.

Bildet er fra Pion som eg har stanset ut med en rund dies fra Sizzix.
Under den er det en juledies  eg har kjöpt fra Wish.
Snökrystaller fra Rox Stamps.

Blå halvperler og stempel fra youdo.

Brukt brun Catzeye rundt kantene.


Har laget det soem ett stående kort så da har eg bare pyntet den ene innsiden.


Innsiden fikk mönsterark med pepperkaker fra samme blokk fra Maja Design.
Dies fra Sizzix og Xcut lagde ett skrivefelt.
Stemplet med dette fine stempel som eg desverre har glömt hvor kommer fra..


Personlig signatur på baksiden.


Takk for att du tittet innom bloggen min idag :)

Ha en fin advent!!!

Mvh Randi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar