tirsdag 31. januar 2017

Barnekort med drage og siffer

Sist uke var eg med på en kortutmaning (utfordring) med fb-gruppen Roses Digitala freebie-stämplar.
Hun kjörte en utmaning med ulike gratis digisar man kunne bruke i konkurransen.

Eg valgte denne draken som eg syntes var så söt.
Printet den ut på baksiden av en bit mönsterapir for å teste hvordan det ble,
og gleden ble stor da eg oppdaget dragen fikk "skjell".

Fargen i mönsterarket matcha en annen bit mönsterpapir med knallfargede striper.

Da dette var en bingo-utfordring hadde eg to linjer å velge mellom med dragen (loddrett/vannrett).
Valgte: något utstansat-chipboard-rivne kantar-draken.

Utstansat: Stanset ut to ballonger i matchende spillbiter.
Chipboard: Skulle ha ett tall i chipboard og da var det tallet 2 som ble valgt.
Rivne kantar: Hadde valgt blå cardstock som base. Den rev eg ikke kantene på. Bare mönsterarket og bazzill dots som er det papiret under motivet. River med kniv.

Kantene fikk litt dutting med mörk brun chalk.
Rundt ballongene og snöre ble tegnet med sort tusj-penn.


Her er bingobrettet.


Innsiden fikk samme mönsterark.
Stort skrivefelt for personlig hilsen.


Enkel bakside.


Restepapir og personlig stempel.


Syntes dette var ett veldig morsomt kort å lage.
Litt annerledes enn mine "vanlige".
Eg like å pröve nye saker og da er det kul med utfordriner.

Eg var dessuten en av to VINNERE av 20 bidrag.
Fikk 2 nye digitale stempel i premie.

Ett digitalt stempel får man på mail og kan skrive ut så mange ganger man vil.
Super gave når man er på "sparebluss" :D

Takk for att du tok deg en titt i bloggen!

Klem fra Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar