tirsdag 31. januar 2017

Bursdagskort med sykkel

Min näre og kjäre venninne fyllte år i januar og da måtte hun jo få ett kort.
Da hun sykler mye hver dag så måtte det jo bli ett kort med sykkel på.

 Sykkelen er en av mie dies jeg har bestillt fra utlandet gjennom Wish.
Hittill har alle dies derfra värt av god kvalitet.
Men har absolutt ikke tålmodighet å vente opp mot 7 uker på å få varer derfra.
(alikevel dukker det opp nye bestillinger da fristelsen er stor med disse dies til 9 kr....).

Ellers har eg brukt hvit kortbase.
Svart og lyseblå cardstock.

Skyen er en dies fra Xcut som er i ett sett til baby.

Teksten stanset ut med Dymo.

De små blomstene er fra PY-hobby.


Inne i kortet fikk det bli ett bilde av oss to :)
Ellers er det samme papir som utenpå.
Noen matchende blå halvperler.
Tekststempel fra Scrapberrys.


Baksiden er enkel med mitt personlige stempel.


Takk for att du titter innom bloggen min!

Ha en fin dag!!
Mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar