søndag 15. januar 2017

Ett töfft konfirmasjonskort med bil

Nå begynner det å närme seg vår og da skal ungdommen konfirmeres på en eller annen måte.......eller ikke ;)
Her er ett konfirmansjonskort som kan brukes uansett hvilken type konfirmasjon.
Kan også brukes til begge kjönn.


Har brukt hvit kortbase og "juleröde" bazzill som rammer.
Mönsterarket er fra Kaisercrafts "Bon appetit Collection".
Bildet vet eg ikke hvor kommer fra.
Vant det og mange andre for lenge siden så kommer sikkert fra samme ark.
Hentet ut fargene i bildet med to knapper som eg satte hyssing i og en charm med stjerne.
Stempel er nok fra You do.
Noen röde halvperler.


Innsiden fikk samme mönsterark og farger med spillbiter fra bazzill.
Diktet er en freebie fra Digistamp-gruppen på fb.
Skrivefelt for personlig hilsen og noen röde halvperler.


Enkel bakside som eg oftest gjör.
Signert med mitt personlige stempel.


Takk for att du tittet innom bloggen min idag!!

Mvh Randi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar