mandag 16. januar 2017

Fargerikt bursdagskort

Her kommer er barnekort med en söt og fargerik larve.
Bildet er en freebie eg har printet ut.

Har brukt mönsterark fra en blokk som heter "Whiz kids" fra Rachel Ellen  Designs.
Veldig fine fargerike ark stl 12 x 12 " i den blokken.

Ellers har eg brukt hvit kortbase 13,5 x 13,5 cm.
Svart cardstock som rammer bak mönsterarkene.

Teksten er også ett freebie fra pinterest.


Innsiden fikk samme cardstock og mönsterark.
Stort skrivefelt som eg har stanset ut med dies fra roxstamps og xcut.


Enkel bakside med mitt personlige stempel.


Dette var ett av mange kort eg har gjort i det siste som er litt enkel i stilen.
Vi er invitert i fler bursdager framover så da er det greit å lage flere på samme tid så man har litt på lager.

Takk for att du tittet innom bloggen min idag!

Klem fra Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar