søndag 22. januar 2017

Gaveboks med tags: Cars

Har blitt noen dager uten blogging da hodet har värt fullt av annet.

Idag vil eg vise en gaveboks med tags til en bursdagsgutt.
Motivene er biler fra "Cars" som er printet ut fra internet på fotopapir.
Har sökt på freebie cars og har da fått fram noen bilder man kan bruke gratis.


Boksen er en tom nutramigen melkepulverboks.
Boksen er 12 cm höy og 10 cm i diameter.

Mönsterarket heter "Basic glitter paper" fra Best Creations Inc.
Nydelig orange papir med hvite glitterstjerner.
Knyttet ett svart bredt organzabånd rundt boksen.


Lokket fikk samme mönsterark.
Svart cardstock og en av bilene.
Ikke spör meg om navn då de har forskjellig navn på engelsk, svensk og norsk ha ha...
Grattis har eg stanset ut med min Dymo.


Brukte rester av mönsterark, svart cardstock og kraftkartong for å lage en stor tags som hörer til.
Bildet av en til av bilene og enkelt grattis-stempel.
Stanset hull og satte inn en eylets.
Svart organzaband knöt eg enkelt med en knute.


Stort skrivefelt.


Ja det var dagens blogginnlegg.
Önsker alle en fin kveld!!

Mvh Randi





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar