tirsdag 24. januar 2017

God bedrings kort med fargelagt motiv

Det har startet ei ny facebookgruppe som heter "Roses digitala freebie-stämplar".
Der deler Rose med oss digitale stempler som vi kan laste ned gratis i en uke. 
Hun selger egenproduserte digiser.
Hun holder også utfordringer der man skal bruke av hennes stempler akkurat den uka..

Sist uke delte hun med seg denne söte forkjöla elefanten.
Eg printet ut motivet på akvarellark og for förste gang på årevis fant eg fram mine akvarellblyanter og pensel.



 Hun hadde tidligere delt det andre bilde som kommer på ett senere kort.
Rundt kanten tegnet eg med en 003 tusjpenn.
Hjertene fikk litt glitter med Glitter Glue fra Dovecraft.
Under digisen stemplet eg med en "Get well soon" stempel fra Marianne design.


Teksten er skrevet ut med min Dymo.


Innsiden ble enkel med stort skrivefelt.
Man vil jo gjerne skrive en personlig hilsen til den syke <3


Enkel bakside med min personlige stempel.


Matriallliste:
Hvit, sort og rosa cardstock.
Mönsterak fra Best creation "Bunny love" (baksiden) #GP512.
Blomster fra You Do #399919 og #399636.
Svarte halvperler.

Dette var utfordring nr 2 sist uke.
I morgen kommer kanskje det tredje om teknikken vil....

Ha en fin kveld!

Mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar