lørdag 28. januar 2017

Pengebok med strasstener

En av mine gode venninner i Norge fyllte år her om dagen.
Da hun elsker pengeböker så fikk eg lage ett pengebokskort.
Man kan vel også kalle det veskekort.

Har ikke brukt noen mal.
Bare brettet etter hodemål.

Brukte en scallop-dies fra Xcut så det ble fin fasong på fronten.
Prövde meg med borrelås og magnetlukking men det som funka best var ett organzaband knyttet rundt kortet.


Har brukt hvit cardstock og ett mönsterark fra Anna Griffin.
Har også brukt noen biter rosa og grå cardstock som matchet.

Hadde vunnet en rad med strass på en utmaning så den fikk eg brukt som dekorasjon på framsiden.

Rundt kantene har eg brukt en mörk brun chalk.

Når man åpner pengeboka kan man se en grattis-stempel.
Tror stempelen kom fra Roxstamp uten å väre helt hundre på det..

Mönsterark på innsiden er fra Maja design.

Stemplet på en rund dies fra Sizzix, 
og som ramme xcut dies.

Noen strass-diamanter.


Ett närmere bilde...


Når man åpner videre kan man finne en lomme som eg har laget to tags og lagt i.
På lommen har eg pyntet med noen metalldekorasjoner.


Her vises hele innsiden..


Tagsene er veldig enkle med bare en stanset figur på hver.
På baksidene skrev eg personlig hilsen.


Ett dikt som passet fin inni.
Diktet er ett stempel eg har hatt lenge.
På den tiden tok eg ikke vare på hvor det kom fra.
Så må väre mer enn 7 år gammelt.
Noen strass-diamanter i hjörnene.


Baksiden av pengeboka fikk mitt personlige stempel.


Endelig har mottaker fått det så eg kan vise det fram.
Hun ble veldig glad <3

Ha en fin kveld!!

Mvh Randi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar