søndag 19. februar 2017

Bursdagskort med My little Pony

Skomakerens barn har ikke sko.....
Slik ble det nesten med dattra mi og bursdagskort.
Kvelden/natta för fikk eg laget kort med hennes favoritt Pinky Pie.

Yndlingsfargen er rosa (....og lilla....) så fargen var bestemt for lenge siden.

Brukte en hvit kortbase og 3 ulike mönsterark fra en blokk fra PLAYBOX.

Bildet er en freebie funnet på pinterest.

Navnet er satt sammen av klistermerker og tallet er utstanset.


Innsiden fikk samme mönsterark.
Stort skrivefelt stanset ut med en Xcut dies.


Ja tenk att det var i siste liten eg fikk ferdig kortet...... Eg skjemmes...huff....

Men så fikk eg laget litt pynt til hennes sjokoladekake.
Hennes favorittkake <3
De var også freebies fra pinterest.


Takk for att du tok deg en titt i bloggen min :)

Mvh Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar