mandag 20. februar 2017

Feminint kort i pastell

Idag vil eg vise ett feminint kort i pastell som eg deltok med på en utfordring for en uke siden i gruppen 72-timmars scraputmaningar.

Valgte å mixe det röffe ved bruk av kraftkartong som base,
og det feminine med ett mönsterark i mintgrönn fra en blokk fra Belle & Boo.

Hentet ut fargene i mönsterarket med blomster som matchet.
Den store grönne rosen med glitter er fra Panduro og de to andre fra PY-hobby.

En dollie, perleswirl og noen matchende brune halvperler.

Stempelen er fra ett sett fra Scrapberry.


Detaljer..


Innsiden fikk det samme mönsterarket.
Sommerfuglen er fra Wycinanka.
Blomstrene er fra Prima.
Teksten er en freebie.
Stort skrivefelt for personlig hilsen.


Detaljer..


Detaljer..


Baksiden fikk også samme mönsterark.
Personlig signatur med mitt personlige stempel.


Ja dette ble dagens innlegg.
Håper du syntes om det og gir meg tilbakemelding.

Takk for att du tittet innom bloggen min!

Mvh Randi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar