torsdag 23. februar 2017

Feminint kort i rödt

Hadde helt glemt av dette kortet.
For noen uker siden deltok eg i en utfordring men ble diska da det var for mye hvitt på kortet.
Utmaningen var rödt kort...
Men sånn kan det bli og eg hadde jo ett kort som kommer til å bli bruk for.

Brukte en hvit kortbase,
Röd bazzill som rammer og ett basic mönsterark fra Panduro.
Bildet var ett freebie som eg hadde spart men har glemt fra hvor...
En bit blonder, röd organza med en sommerfugl-charm, noen hvite roser og noen sölv-halvperler.
Grattis er ett stempel fra roxstamps.


Detaljer..


Innsiden fikk samme mönsterark.
Teksten husker eg desverre ikke hvor kommer fra.
Noen halvperler i sölv.


Baksiden ble signert med mitt personlige stempel.


Rydder opp i halvferdige prosjekt men noen nye har det også blitt innimellom.
Fölg med i bloggen framover...
Stadig nye ideer :)

God kveld önskes fra Randi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar